Комунікативна кампанія

«Від ОСББ до креативного простору твого міста»


Метою проєкту «Добрі сусіди – одна країна» є поліпшення взаємодії громадян з місцевими групами громадянського суспільства через впровадження таких завдань: забезпечення поліпшення залучення громадян до громадського життя міст та побудову надійних партнерств між міськими радами, ОСББ, НУО та громадянами; розвиток культури добросусідства та громадянської культури в Луганській та Донецькій областях, що продемонструє усій Україні переваги і можливості об’єднання громадян у групи і коаліції; посилення взаємодії громадян з групами громадянського суспільства.

 

Комунікативна кампанія «Від ОСББ до креативного простору твого міста» є окремим підзавданням проєкту («Добрі сусіди – одна країна») і передбачає застосування сучасного підходу до ОСББ як центрів місцевого розвитку з урахуванням специфіки місцевих громад, побудованого на використанні об’єднуючого потенціалу ОСББ для перетворення кожного з міст-учасників проєкту в унікальний урбаністичний артоб’єкт.

 

До ключових завдань комунікативної кампанії відноситься висвітлення інформаційних повідомлень для зацікавлених сторін, що стосуються таких основних аспектів її реалізації:

  • підготовка для кожного цільового міста проєкту Концепції міста як унікального урбаністичного артоб’єкту (всього 15 (п'ятнадцять) міст-учасників проєкту). Дана активність передбачає: створення робочих груп у кожному місті (всього 15 (п'ятнадцять) груп) у складі представників ОМС, правлінь ОСББ, АОСББ, ГО, ГС, активістів населених пунктів, урбаністів та митців за експертної підтримки Проєкту; проведення стратегічних сесій, узагальнення пропозицій та підготовка для кожного міста Концепції міста як унікального урбаністичного артоб’єкту;
  • підготовка електронного Каталогу урбаністичних, арт- та дизайн-рішень, реалізація яких поступово приведе до перетворення міст-учасників проєкту в унікальний урбаністичний артоб’єкт. Дана активність передбачає: напрацювання урбаністичних, арт- та дизайн-рішень за результатами офлайн-зустрічей креативної групи проєкту зі співвласниками ББ, представниками ОСББ за місцем їхнього проживання, а також місцевими активістами, урбаністами та митцями. Висвітлення усього робочого процесу через якісний фото- та відеосупровід, фото- та відеоматеріали будуть використані під час підготовки постів та інформаційних повідомлень підтримуючої кампанії, а також використані у медійному спецпроєкті та у відеоролику «Історії успіху на шляху перетворення міст Донбасу в унікальні урбаністичні артоб’єкти»; підготовку експертами Проєкту графічних рішень відповідно до зібраних ідей співвласників багатоквартирних будинків, місцевих активістів, урбаністів та митців, підготовка електронного каталогу креативного простору для кожного цільового міста, презентація широкій аудиторії в кожному місті, у т. ч. депутатам та представникам ОМС, розміщення на сайті комунікаційної кампанії «Від ОСББ до креативного простору твого міста»;
  • висвітлення заходів в межах Комунікаційної кампанії «Від ОСББ до креативного простору твого міста». Дана активність передбачає: проведення серії з 15 (п’ятнадцяти) семінарів (по одному в кожному місті) для представників ЗМІ та громадськості із проблематики ОСББ та презентація під час таких семінарів розроблених Концепцій міста як унікального урбаністичного артоб’єкту; залучення місцевих ЗМІ до зустрічей креативної групи проєкту із співвласниками ББ, представниками ОСББ за місцем їхнього проживання, а також місцевими активістами, урбаністами та митцями, у т. ч. шляхом організації відповідного конкурсу із висвітлення проблематики ОСББ та кращих креативних ідей; запуск медійного спецпроєкту у партнерстві з відомим онлайн-виданням, випуск серії матеріалів про ОСББ як центрів кристалізації активних громадян, здатних перетворити свої міста в унікальні урбаністичні артоб’єкти; створення відеоролика / мініфільму про історії успіху кампанії «Від ОСББ до креативного простору твого міста» з використанням накопичених матеріалів, реалізованих мініпроєктів та розроблених графічних рішень.

 

Реалізацію проєкту «Добрі сусіди – одна країна», а також Комунікативної кампанії «Від ОСББ до креативного простору твого міста», фінансованих в рамках проєкту міжнародної технічної допомоги Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) DG EAST «Демократичне врядування у Східній Україні» за грантовою угодою № MAR–039-G-014-2021 від 30/03/2021 року, забезпечує Всеукраїнська благодійна організація «Інститут місцевого розвитку» (ІМР).